Helgen

Hellu, i helgen har jag vart med värfamiljen på art-show i uptown, ätit glass och njutit av vädret! Har även sen träffat Laura och tagit en kaffe och sen vart på ett Victoria Secret event med min värdmamma, där jag råkade köpa en ny BH. Men det positiva med det är att jag inte behöver köpa en till nu! YAY! .

Måndag är det nu och jobbet är igång igen, gått bra idag! Ska snart åka och hämta Maddie från sin dagmamma och de andra barnen är på park program just nu. Hunnit duscha och fixa mig för kvällen medans de vart borta... De är tur att man har dessa stunder ibland för annars blir de aldrig av. Jag är nämligen Au pair möte ikväll där vi ska se nån komiker, ska bli skojj! :)

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0