Like the moon we borrow our light

Idag var det jobb som vanligt och på kvällen gick jag ut och sprang/gick i en och en halv timma, känner mig ganska nöjd. Efter det kom CC över lite oväntat eftersom hon fick ändrade planer, de gjorde inte mig någonting eftersom de blev asbra när hon kom.  Vi snackade massa om våra liv här och drog sen till cup & cone och tog en glass. Vi satt under parasoll när de regna och njöt fakitskt  av de dåliga vädret. Det var mys. Älskar regn.

Så igår hade mitt favoritband Paramore konsert i pamona, en konsert jag asgärna hade velat vart på... men fick istället nörda efter jobbet och glo på hela konserten på Youtube och de hade ett nytt outro som var väldigt fint tyckte jag som jag ville dela med mig av:

Like the moon we borrow our light,

I am nothing but a shadow in the night,

If you love me I will look and try,

To let you bury the mess each time.




Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0