State fair

Åh jag önskar ni kunde få se alla bilder vi tagit idag, men Malin har alla och jag tippar på att hon kommer lägga ut alla när hon är tillbaka i sverige nästa vecka! Men idag har vi vart på STATE FAIR, och det är så sjukt amerikanskt... det var friterade saker överallt! Vi testade: Cheese curds, Mini dounuts, Garlic fries, chokladöverdragna bacon (usch de va så nasty), majs och friterad snickers! Och tro mig, de fanns ALLT, till och med typ friterad alligator! Ja vi rullade hem med ömma fötter.  Men denna tillställning är stort sätt till för Amerikanare att "get together" och äta massa weird mat. De fanns typ bacon glass men de vågade vi EJ oss på, herregud. Det var väldigt kul men största matkoman kom efter de!

En bild fick jag på Sandra och våra garlic fries! Jag säger bara att de var tur att vi inte behövde pussa på någon den dagen.


Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0