Stranden

Denna vecka är min värdpappa ledig så jag jobbar typ halvtid kanske man kan säga. Idag hade jag bara Maddie så vi åkte till stranden och var där i flera timmar. Plockade lite grönsaker efter de hos hennes mormor och sen åkte vi hem och hon somnade som en stock väl till sin tupplur. När hon precis blivit nattat kom då min värdpappa hem igen så vi kollade på OS tillsammans med Sam och sen hjälpte jag till med middagen och sen var dagen över, haha. Väldigt skön! Ikväll vet jag inte om jag orkar göra något alls, ska nog bara chilla är väldigt trött. Läste ut ännu en bok igår btw, så de blir nog till att kolla på pretty little liars snart. ;)

Kom och tänka på hur himla stor Maddie har blivit, det är galet vad de växer asso!!
 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0