We live for the weekend

Denna helg har det vart massa hejdå fester för Jennica som åker nästa vecka, usch va hemskt! Men vi hade en hemmafest hemma hos Jennica med familj och vänner till familjen. Efter de sov jag och CC över där och kollade på film och bara mös. Jennica hade ju vart borta alldeles för länge på sin 13onde månad!







Dagen efter så träffades vi upp hemma hos Henna, en av Jennicas finska vänner som studerar här, för att sedan gå över till en resturang som heter Crave och åt god middag där för att sedan hänga ännu mer hemma hos Henna. Hämtade även ut mina biljetter till och från Chicago dit jag ska med Carl den 31 Augusti, längtar!!












Idag har jag, Jennica och CC vart och shoppade på rosedale mall. Köpte lite trosor på Vickan och sen lite body lotion dofter på bath and body works som jag vet att jag kommer vilja ta med mig hem senare. Så dem kommer jag skicka hem med Carl sen, plus massa andra saker.. haha! Roligaste ever var sen också något vi såg som hetter healthy parking... dvs parkeringsplatserna LÄNGST bort från mallet. Amerikanare ville tydligen göra en big deal av de.. så vi parkerade där och "brände kalorier" genom att gå "så långt". Herregud.. de är som dom aldrig försökt hitta parkeing på Ikea i Barkaby under löning... suck. Kvällen avslutades med kaffe hemma hos mig. Nu ska jag kollad på dagens True blood avsnitt och sen läsa min bok lite. Sen ska jag försöka sova så jag kan ta på mig ännu en jobbvecka.





















Cheers


Kommentarer
Postat av: Sis

Hälsa Jennica!

2012-08-13 @ 06:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0