You're gonna go far, kid.

Sitter och är sjukt nostalgis och lyssnar på musik från när jag gick åk 7-9 + typ första ring... Det är The offsprings, Good Charlotte, Green day, Sum 41, Panic! at the disco etc etc...  och FAN va de är bra, varför slutade jag nånsin lyssna? Är på sjukt bra humör och sjukt pepp... pepp på vad? JAG VET INTE! Men denna spelningslista är episk! Känner mig som den där tjejen som gick på sin första Good Charlotte och Simple plan konsert, hon som var så sjukt glad för sin pappa hade vart så snäll och hjälpt mig med biljett och att mina föräldrar faktiskt släppte iväg mig på mina första konserter. Ja, de är sjukt nice och tänkta tillbaka på den tiden och hur man var då och hur man är nu. Vilka vänner man hade då och vilka man har nu och de som faktiskt funnits där hela tiden och de som försvunnit med tiden. Vissa snabbt och radikalt och vissa som bara bleknat. Då tänkte jag också på ett citat av Hayley Williams, hon är smart hon vet ni: Its sad when friends become enemies. But whats even worse is when they become strangers.




Cheers

Kommentarer
Postat av: Sis

De riktiga vännerna finns alltid kvar :)

2012-08-15 @ 21:06:46
Postat av: Lina

<3

2012-08-17 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0