But no wise words gonna stop the bleeding

Igår skypade jag med min fina värdfamilj, ojoj vad jag kände då att jag saknade dem. De visade mig massor av saker de gjort och lärt sig och favorit saker på julgranen. Så mysigt. Efter skypen så möttes jag upp med Lovisa och fikade för att sedan gå på bio. Såg bättre sent än aldrig Breaking dawn part2! Den var bättre än jag hade trott och tyckte om twisten de gjort på slutet!



Idag efter jobbet satte jag mig på ett fik och skrev i min nya almenacka! (yes jag kom ihåg att köpa, cred?) Sen ringde andra Lovisa som fyller hela 21 år idag! Vi gick till Arigato sushi och åt middag med henne och hennes mamma, urmys! Vi får fira henne mer i helgen då jag och mina vänner ska fira en min-jul!

Kan också berätta att jag kommer bli rektryterings ledare för Au paier i Uppsala/Västerås som vill resa med Cultural Care! Så om de är några som läser detta som är därifrån så kanske vi ses i slutet av Januari på ett infomöte! :) Berättar mer om detta när de kommer igång ännu mer! :)

Cheers
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0