Captain America?

Idag var vi ute och krigade på mellandagsreorna. Hittade en skitfin jeansskjorta, svart baströja och örhängen. Inte mkt men jag är glad! Fick använda ett av mina presentkort, då kännsde extra bra att shoppa.. hihi!  Efter vi fikat (jag, syrran, mamma och en barndomsväns mamma) åkte vi och shoppa maaat. Vi hittade den amerikanska hörnan och köpte med hem några gobitar. Saknar USA idag asso, saknar CC och Jennica, saknar min värdfamilj, min bil! Haha. Tur att jag åker och träffar CC och Jennica nästa helg.




Cheers
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det att ta hand om en 2-åring? Positiva? Negativa? Jag är matchad med en familj som har en son som är 2 år.

Maddie var väl 2 år när du tog hand om henne?

Svar: Jajjamensan, Maddie var under största delen av mitt år 2år. Att ta hand om en 2 åring är underbart, de är så glada och mysiga och i stort sätt lätta att ta hand om. De är blöjbyten men de är i åldern då de försöker börja med pottan, de utvecklar sitt ordförråd en MASSA vilket är superkul, de blir mer och mer en liten människa än en bebis. De kan vara lite trotsiga men när en 2åring blir sur glömmer de de snabbt. De har oftast tupplurer vilket är skönt. Jag tkr du absolut borde överväga att åka till 2 åringen, Maddie gav mig så mkt kärlek. Dom är underbara. :)
Ida Ahlbom

2012-12-31 @ 00:24:31
Postat av: Anonym

Tack för svar! Just nu väntar jag på svar på det andra mailet jag har skickat...ska ev. Skypa med dem i veckan.

Svar: lycka till!! :)
Ida Ahlbom

2013-01-02 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0