Julfest

Idag var det en stressig dag på jobbet men blev klar med allt i sista sekund. Eller.. a precis i tid så jag hann byta om till festblåsan, slänga på ansiktet och byta till klackarna!  Sen blev de mingel med champanj, snacks och inte att förglömma de där otroligt cheesy julsångerna. Sen fick vi förflytta oss till matsalen där de var uppdukat fint och en stor scen väntade. God tre rätters middag och underhållning av nån komiker/sångare. Sen blev det dans hela kvällen till ett band som körde covers, skitkul! Basisten var höggravid och förväntades förlösa IDAG. Jag var lite nervös.....



Sen när jag kom hem så väntade detta på mig, mys mys mys!!! Saknar dem så!



Cheers

Kommentarer
Postat av: Louise Johansson

Hej :) vet du om den nya Au pairen har någon blogg så man kan se om hon trivs lika bra som du gjorde? :)

Svar: Jag ska fråga henne om hon har de! :)
Ida Ahlbom

2012-12-13 @ 10:56:45
URL: http://louiseaupair.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0