our lives have so many doors

Idag har det vart jobb som vanligt men var sjukt trött.. kanske för att jag sover så dåligt.. eller har svårt att somna på kvällarna. suck. Men efter lunch och prommis med syrran i vinterparadiset så blev jag pigg igen och jobbade på som tusan. Lite pinsamt att vara så trött, kunde knappt hålla tankarna raka eller ögonen öppna på ett möte/utbildning jag hade på morgonen. Haha, men de vänder nog snart. :) 
Men Idag efter jobbet följde syrran med hem eftersom min kära moster var på besök från Umeå, urmys. God middag och massa quizkampen! Imorgon kommer mina norrbaggar till kusiner på besök också. Det årliga adventmyset är back on track. Sjuk julstämning, jag nämde det va?

Tycker ni att vi är lika???

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0