Shake it off

Godkväll!
Idag efter jobbet idag (som för övrigt går asbra o jag trivs verkligen) åkte jag och gjorde lite ärende för att sedan åka till syrran och hjälpa henne förbereda en glöggkväll hon skulle hålla med sin pojkväns släkt. Julstämningen var på topp och allt som vi bakat förra veckan togs fram och glögg värmdes på. Mums! Var väldigt kul att träffa då Fredriks släkt eftersom jag endast träffat hans mamma, pappa och syster innan. :)  Tog tyvärr ingen bild på alla saker, min mobil var bortglömd och gömd tyvärr, haha. (måste se fint ut och då passa inte min mobil in bra tyckte syrran, haha. )

Hoppas ni alla kommer in i ashärliga julstämningar vart ni än sitter. Inte vart i sån här julstämning på år och dar tror jag, och trots allt som hänt med flytt etc så är de great! Jag tycker jag rockar min hemkomst till härliga och kalla Svea. haha.



Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0