Take me back

Idag efter jobbet var de bara slapp slapp slapp. Såg friends with benefits och laddar för morgondagens julfest på jobbet! Haha vet inte varför jag direkt tänker på Bridget Jones när jag tänker på arbets julfester... humf.. förhoppningsvis står jag inte full och sjunger kareoke som henne.. haha skämt å sido. De ska bli riktigt kul att se alla som jobbar med mig i hela byggnaden, äta god mat och underhållas. 

btw ett asbra citat från filmen:You know what I discovered? It's not who you want to spend Friday night with, it's who you want to spend all day Saturday with.

och och OCH, på fredag blir det till att se The Hobbit, så sjukt excited. De filmerna är stora favoriter!
och och OCH, titta vad mamma kom hem med!! Kände mig som en redig amerikan med min victoria secret outfit.



Cheers
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0