Finally done

Yes yes yes! Nu är jag äntligen klar med min 3600 ords uppsatts om mig själv! Herregud det var inte de roligaste, men nu är jag redo och klar med allt för vår helgsklass i LA! YAY! Suttit hela dagen och skrivit på denna uppsatts, men också skrivit klart min läxa till min collagekurs. Suck vilken rolig ledig dag, haha. Men jag är så excited, snart kommer de bilder på oss när vi hoppar framför Hollywood skylten, kan ni fatta!?

Jaja, nu ska jag skriva ut texten för min skrivarkurs och kanske fixa till mig lite för dagen, ska ju till skolan senare ikväll också. Jobbdag imorgon och sen helg igen, SKÖNT! Behöver en sovmorgon!

Hittade en väldigt fin bild på mig och min fina Fruga! Haha old pics are tha best! <3 Saknar dig!!


Cheers

Kommentarer
Postat av: E

Hur mycket jobbar du? Mån-fre? Tider?

2012-02-09 @ 23:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0