Ge mig

Ett ljus som doftar böcker, epic win!


Kommentarer
Postat av: Mami

Det ska vara du som önskar dig detta haha

2012-02-08 @ 00:10:06
Postat av: Madeleine

Hej Ida!

Vad läser du för kurser och hur många credits är skrivarkursen på? :)

2012-02-08 @ 13:34:33
Postat av: CC

Hahah jaa du, vet inte om man behöver säga något mer...

2012-02-08 @ 16:22:54
Postat av: Ida

hej Madeleine, min skrivarkurs är bara 1 credit och jag ska ta en helgkurs i LA om amerikansk kultur etc för 4 credits. Så jag har då en credit kvar att läsa eftersom vi som reser med Cultural Care i alla fall måste läsa 6. :)

2012-02-08 @ 19:58:51
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/
Postat av: Ellie

Hur gammal är Maddie, och dina andra värdbarn?

Hur tycker du att det är att ta hand om ett barn som är runt 2-3 år? Lyssnar hon på dig, är hon trotsig? Trotsåldern är väl runt den åldern? "The terrible twos" tror jag det kallas i USA, eller?



Har en matchning just nu med ett barn som är en kille på tre år. Jag gillar verkligen deras profil och jag hoppas hoppas hoppas att de hör av sig. För jag vill verkligen prata med den här familjen. Det var därför jag undrar hur det är att ta hand om barn som är runt den åldern, 2-3 år.



Hur trivs du i Minnesota? Var det ett ställe som du hade tänkt på innan att du ville till? Om du fick välja, vad var ditt första val att åka till? Vilken delstat, stad hade du önskat om du hade fått välja.

Hur stort är Minnesota?

2012-02-09 @ 02:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0