Makes me wonder

Idag är jag ledig förutom lite jobb på morgonen/eftermiddagen. Hade en jobbig morgon idag med Jake som inte ville gå till skolan och missade bussen, suck... fick ju skjussa honom till skolan själv då. SÅ ARG var jag. Men sen åkte jag till banken med CC och fixade så att jag kan använda mitt amerikanska bankkonto nu, USBANK. Kortet har ju självklart den amerikanska flaggan på, yay turist! (ska ju in i scrapbooken sen) Sen åkte jag hem till CC och åt massa gucca och kollade på School of rock, var ett tag jag såg filmen men kunde fortfarande citera den. Like a boss. Älskar filmen!

Nu dricker jag kaffe och lyssnar på MASSAA maroon 5, måste plugga men blev ju roligare här framför datorn. Typiskt, de är ju precis som hemma. Haha. Ska snart skype med fina Lovisa, ska bli mys. (saknar hennes kaffe dock, detta är inte lika bra.)

Ha en bra dag ni hemma i snöiga sveriga. Här är de vårsol och nästan igen snö alls, HÄRLIGT!

Kommentarer
Postat av: therese

CC, vem är det? Har sett "CC" på flera andra aupair bloggar!

2012-02-07 @ 19:45:30
URL: http://biaancas.wordpress.com
Postat av: Ida

De är min nära vän Cecilia som kallas för CC. :)

2012-02-07 @ 21:36:34
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0