Plugg

Ironin när man ska åka och träna, kommer dit & de visar sig att de är stängt. Då blir man glad..... not. Behövde ringa CC och skrika av mig lite, haha. Då fick man åka hem igen och träna lite hemma, inte lika kul som att simma. Bitter.

Nu sitter jag här och kollar på Animal planet och har skrivit klart en uppgift till min skrivarkurs på collage. Vi skulle bekriva en situation och jag skrev en twisted version om känslorna man har precis innan man går in på scen. Lite The hunger games* inspirerad, men jag blev nöjd i alla fall. Nu får jag gå vidare på att skriva uppsatsen till min LA class.... den är inte lika rolig.. de är den där självbiografin. Ska nog ljuga till de lite och skriva om mina äventyr på hogwarts när jag var yngre, haha.



Cheers

Kommentarer
Postat av: Liz

Hur många timmar barnerfarenhet hade du innan du åka som au pair?



Det ser ut som om du har det bra i USA.

Är det lätt att få nya vänner när man kommer till USA?



Har CC också en blogg?

2012-02-02 @ 23:27:04
Postat av: Ida

Jag hade över 200 timmar iaf, det som behövs.. mer exakt vet jag inte. :)



För att få vänner i USA får man verkligen "get out there" och dra i alla trådar som finns. Au pairer är lätt att träffa, amerikanare är en annan femma. Så var bara öppen för nya saker så hittar man folk, de gjorde vi. *se bierstube



CC har en blogg som tyvärr är privat!

2012-02-03 @ 04:03:55
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/
Postat av: Mami

Det kallas inte att ljuga, det är livlig fantasi ;)

2012-02-03 @ 08:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0