Saknad

Som ett tillägg till föregående inlägg så saknar jag min Fruga nog lite FÖR mycket, om de är möjligt. Så nu efter min lektion på collage som gick bra sitter jag här och lyssnar på musik som påminner mig om min fina vän, och eftersom jag är extra cheesy idag så kommer min spelningslisa här (undrar om du fattar frugis):

I'll be there for you - Solid Harmonie
For good - Wicked
Defying gravity - Wicked
Hold the line - Toto
Käraste bröder - Bellman
Monster - Paramore 
Rolling in the deep - Adele











Cheers

Kommentarer
Postat av: Frugan

SAKNAR DIG SÅ JAG DÖÖÖÖÖR!



DU ÄR BÄST! <3



"Because I knew you, I have been changed for good"



<333

2012-02-17 @ 09:58:31
Postat av: Anonym

2012-02-17 @ 11:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0