Svar på kommentar

I vanliga fall svarar jag på kommentarar genom mail eller i kommentators fältet.(The buzz) Så om er fråga inte får ett eget inlägg, kolla samma inlägg där ni kommtera och där finns nog erat svar! :)

Postat av: E

Hur mycket jobbar du? Mån-fre? Tider?

En typisk jobbvecka för mig ser ut så här:

Måndag: Väcka de äldre barnen och hjälpa dem med frukost, se till att de kommer till bussen. Maddie är hos sin dagmamma och jag är ledig fram tills 16,10 när barnen kommer hem från skolan. Slutar jobba runt 17,15

Tisdag: Väcka de äldre barnen och hjälpa dem med frukost, se till att de kommer till bussen.  Väcka Maddie, göra henne redo för dagen. Åka till biblioteket för sagostund. Åka hem och äta lunch, ge Maddie sin tupplur, leka, äldre barnen kommer hem. Sluta jobba runt 17,15

OnsdagVäcka alla barn och hjälpa dem med frukost, se till att de kommer till bussen och sedan köra Maddie till sin skola(de är ungef'är som vårat dagis). Hämta upp Maddie när hon är klar efter 2½ timma, äta lunch, tupplur, leka, äldre barn kommer hem. Sluta jobba runt 17,15

TorsdagVäcka de äldre barnen och hjälpa dem med frukost, se till att de kommer till bussen. Maddie är hos sin Farmor och jag är ledig fram tills 16,10 när barnen kommer hem från skolan. Slutar jobba runt 17,00- åker sen till collage.

FredagVäcka de äldre barnen och hjälpa dem med frukost, se till att de kommer till bussen. Väcka Maddie, göra henne redo för dagen och hitta på nått roligt!

Lördag-Söndag: Oftast ledig. Ibland några få timmar på söndagar.


Kommentarer
Postat av: E

Tack för svar.



Det verkar vara som att du har ett ganska bra schema?



Har Maddie en dagmamma också? Så hon är ibland hos henne och ibland tar du hand om henne?

2012-02-11 @ 02:08:44
Postat av: Ida

Jag skulle våga säga att jag har ett bra schema, och ja, hennes dagmamma tar hand om henne en dag i veckan!

2012-02-11 @ 06:35:26
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0