The golden state prt 2

Tidigt på lördag morgon åker vi till hotellet där vi ska ha vår Weekend class då, experience America hette den. Där tog jag klasser som Resume writing, marketing yourself, interviewing skills, yoga etc. Lärarna var riktigt roliga och jag fick lite tips och knep som jag kommer kunna ha användning av. Dom var väldigt inspirerande och sa att att saker som att man kunde göra allt. Vilket jag verkligen tror på. En av dem sa; You're to young to be in a serious relationship, to young to get stuck. If you think about things to much, you'll never do them, so just do it and figure out the rest on the way. Tyckte de var bra sagt enligt mig i alla fall. Men sen om man skulle få erbjudandet att gifta sig med Liam Hemsworth här så skulle man ju inte säga nej heller.......

Vårt hotell rum


På kvällen efter alla lektioner åkte vi in igen till Hollywood för att kika runt. Little did we know var att killen på hotellet fixade en kort limo till oss med världens skönaste driver som blev våran privata eskort resten av kvällen. Han tog med oss till ett av Hollywoods hippaste ställen, DÄR VI KOM IN, pga av limmon! Dom öppnade dörrarna för oss så att vi fick komma in och allt, galet! Och där kommer jag i mina converse... passade inte riktigt in! 



Efter vårt galna upptåg där inne (åt efterrätt och spande kändisar, såg bla Bradley Cooper åkandes i en bil senare) så gick vi till där The Oscars skulle hållas följande dag. Där vi helt plötsligt stod på röda mattan efter ett tips från en vakt! Galet, jag vill stå där en dag på riktigt... om ni fattar vad jag menar..






Efter detta åkte vi hem, hade söndagens lektioner och sen var de dags att åka tillbaka till Minnesota igen! Men oj vad jag kommer sakna LA! Vilken otroligt bra semeter vi hade!!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Sis

Fy fan va häftigt!!!!!!!! Inte alls avis ;)

2012-02-28 @ 07:28:15
Postat av: Lina

Åååh! På roosevelt var vi med men bara för o sola o bada haha! Sjuukt avis, vill med!

2012-02-28 @ 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0