Amerikansk frukost

Idag hade jag en riktig amerikansk frukost med Cissi efter att ha skjussat Maddie till sin dagmamma, SÅ GOTT!
Efter det åkte vi till Target och köpte skrivblock och sånt eftersom vår skola börjar snart, jag lite hastigt bestämde mig för att ta en skrivarkurs! Lära mig lite om att skriva historier, vilket jag alltid gillat och sånt. Har dock efter det ungefär 1 credit kvar. Ska höra med min LCC om man kan räkna sånglektioner som de. För jag ska testa gå på sånglektioner på en musikaffär jag sett här. Kolla om det är bra liksom!

Igår var vi inne i en av mina favoritaffärer också, charming charlies! En riktig krimskransbutik med smycken, skor, väskor och sjalar etc. Köpte en sak för att lägga mina smycken och klockor i, blev tokig på hur dom bara låg överallt! + att min fina syster har en liknande och blev inspirerad av henne. :)



Cheers



Kommentarer
Postat av: Sis

Åh vilken fiiiiin <3

2012-01-03 @ 22:02:44
Postat av: Mami

en sån skulle jag också behöva till alla mina klockor, haha

2012-01-04 @ 08:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0