Färgade håret

GUD VA SKÖNT MED INGEN UTVÄXT! YAY ME! Jobbigt att jag klippte till luggen så att den precis inte går bakom örat.... Idag jobbar jag kväll och ska skjussa runt tre ungar i bilen mest hela tiden! Hämta upp M från sin dagmamma, åka hem. Fixa middag och göra allt som vi brukar göra nära dom kommer hem från skolan, läxor etc. Vid halv sju måste vi kasta in alla i bilen igen, åka och lämna S på fotbollen, åka hem. ÅKA TILLBAKA till fotbollen med alla barn i bilen (för man kan ju inte lämna dom ensamma hemma såklart.) och hämta upp S efter en timma. Blir en jobbig kväll! Längtar redan efter min bok i sängen innan jag somnar ikväll.



Cheers

Kommentarer
Postat av: Mami

Snyggt 😘

2012-01-09 @ 21:56:40
Postat av: Sis

Vart fixar du håret? Är det dyrt?

2012-01-09 @ 22:20:54
Postat av: Sofie Nydahl

MEEER UPPDATERING!!:D

2012-01-11 @ 23:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0