People watch

Idag har jag och CC varit och shoppat i Mall of America, åh vad jag älskar stället! Efter en lång dag av shopping satt jag och CC och de kallas people watch... och som de låter... tittar och skrattar åt människor. 3 saker värt att nämna förutom människors klädstil och deras kunskaper att gå i högklackat är 3 människor.  En människa som frågar efter mitt nummer, en annan som kommer fram och säger: I'm from socialsecurity at that guy who just talked to you is a sexuelloffender and been going around all day askring girls for numbers! Vi sitter där aschockade och bah; VA?! Han fortsätter se extremt seriös ut och säger: Did you fall for it? This is a bet, don't laugh. My friends are sitting right there and they want to see if you bought it. But... well those stuff still happens, but I can't belive you bought it. Och ja, vi gick på det... men försökte hålla masken.... men de var ju såklart inte sant de han sa, han ville ju bara vinna ett viktigt vad. Och dumma svenskar går ju självklart på det. Några minuter efter kommer de fram en annan medelåldersman som frågar om vi vill vara med på bild när dom tar en bild på ett ställe där man klär ut sig i gammeldagsa västernkläder... vi sa nej, haha. Men det var en rolig people watch stund!

Jag köpte skor, en långklänning, en bok (hehe) och en sjal! 



Cheers


Kommentarer
Postat av: Sis

Fan vilka snygga skor!!!

2012-01-15 @ 14:20:14
Postat av: Jenny

Jag ser CoFA! :D<3

2012-01-17 @ 12:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0