Sammanfattning

Ja ni, vad har hänt på senaste? Simmar & badat jacuzzi har jag och CC gjort. Vi har kollat på bio med Eva (Vi som i jag och CC, haha) Vi såg we bought a zoo, men på senaste har vi också sett män som hatar kvinnor den amerikanska versionen. Mycket bio! Men haha, de roliga med den amerianska versionen är att dom hade jobbat in en svensk dialekt på alla skådespelare, så himla roligt!

Igår var vi på gymmet igen (duktig Ida) med hela värdfamiljen och sen åkte vi hem och kollade på resor!!!!! Verkar som att de börjar ske lite i grytan och att jag, min värdmamma och min yngsta kanske ska åka till Memphis (graceland, elvis... om de säger er nått... bara the king liksom) och Nashville (Need I say more why this excites me?) över ett veckoslut!! SO EXCITED! Och det är också prat om en resa med hela värdfamiljen över deras springbreak i mars! Platser som Sanfransico och San Diego flyter runt och jag vill bara veta! För vart vi en åker kommer vara helt fantastiskt!!!!

Idag vaknade jag upp med en jävla hemsk huvudvärk, var inte på de bästa jobbhumöret och mina barn fick helt enkelt ta och va snälla mot mig tyckte jag! Vilket dem var till mesta del. Min yngsta åkte iväg för att leka med sin farmor och jag fick tack och lov gå tillbaka till min säng och sova till halv tolv, skönt! Vakna upp och min hjärna kändes som ett battlefield, ömt och sånt där. Men mådde helt klart bättre och fick dricka kaffe med min värdmammas mamma, eftersom hon städar åt oss ibland. Var jättetrevligt! Efter det läste jag min bok i vanlig ordning tills min värdsyster kom hem och vi snackade och hade också trevligt. När barnen kom hem från skolan åkte vi allesammans och hämta upp min minsting hos farmorn och åkte för att äta middag i köpcentrumet med deras mamma innan hon började jobba på sitt extra jobb.

Sur blev jag på hemvägen när ett av mina värdbarn tog av sig säkerthetsbältet i bilen på motorvägen och på hans attityd. När vi stod på uppfarten tog vi ett seriöst snack och jag hoppas han förstår bättre nu. För jag menar, det handlar inte om att jag vill vara arg... de är ju trots allt en säkerhetsfråga!

Resten av kvällen har jag bara läst och läst.... jag känner mig som Belle i beauty and the beast.. Alltid med näsan i en bok. hihi.



Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0