To do listan


Tänkte checka av lite....

- Besöka New York (Alla sevärdigheter, Frihetsgudinnan, Central park)
- Se en Amerikansk fotbolls match
- Se en Baseball match
- Se en hockeymatch
- Drive in bio
- Se en Paramore konsert
- Gå på collagefest med allt vad de innebär
- Gå på en lokalkonsert
- Shoppa loss på Mall of America (alla typiska affärer, Victoria secret ect)
- Läsa på Collage

- Besöka Califonien (LA, Hollywood skylten ect)
- Besöka Orlando, Florida och gå på Universal studios! (Harry Potter here I come)
- Gå på Glee live tour
- Gå på en eller två musikaler på brodway
- Besöka Chicago
- Spela musik med folk
- Bli jättebra vän med min värdfamilj och bli en bra förebild till mina värdbarn


Denna lista kommer antagligen fyllas på och förändras, men detta är de jag kommer på nu som jag absolut mest vill göra och ser fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0