Spång's here

Idag mötte jag upp min vän Daniel som är på genomresa i USA. Hämtade upp han på sitt hotell och tog med honom till MOA (mall of america), slutade med att jag shoppade mer än honom, woops.  Väldigt roligt att catcha upp mycket och prata om gamla minnen, kompisar etc. Efter massa timmar på MOA så åkte vi till Up town och mötte upp CC och Jennicas Au pair som tar över efter henne (Jennica var på date). Vi åt middag på ett roof top och sen så visade vi henne Victoria Secret, köpte ett par nya mjukisbyxor.. SÅ SKÖNA! Imorn så ska vi mötas upp igen och gå till stranden, wie. 
 
 
Cheers

Kommentarer
Postat av: Tess

Hur gör man med telefonen och datorn och sånt när man åker till USA alltså internet till datorn och har du din svenska telefon och ditt svenska sim kort?

Svar: Hej Tess, jag tog med min dator och surfar på min värdfamiljs nätvärk, funkar jättebra! ;) Jag fick en amerikansk telefon av min värdfamilj (vilket de flesta familjer brukar ge, dom vill ju få tag på dig). Om inte så får man köpa en billig själv tyvärr... Min svenska telefon har jag med i alla fall, man vet aldrig när man kan behöva den. :)
Ida Ahlbom

2012-07-22 @ 20:28:31
Postat av: Emelie

Jag funderar också på att åka som aupair och jag har några frågor som du jättegärna skulle kunna få svara på om du vill:)
Hur många barntimmar har du?
Har du några bra tips på vad man kan göra med barnen?
Hade du med dig mycket pengar som du kan använda dig av eller klarar man sig på au pair lönen?
Är det svårt att fylla i alla ansökningar och har du något bra tips?

Svar: Jag hade över 200 barntimmar, vet inte säkert hur många de var. :) Jag har klarat mig bra på Au pair lönen men kommer använda svenska sparpengar till min 13onde månad. Nej de var inte speciellt svårt att fylla i, bara ta sin tid och svara ärligt på frågorna och visa sina bästa sidor. :)
Ida Ahlbom

2012-07-24 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0