Mall of America

Vardagen är i gång igen och jag är ganska slutkörd efter helgens tokigheter! I lördags var vi på MOA och spenderade mycket pengar och tog bilder med stora skylten, så tänkte lägga upp de bilderna också. 

Idag har jag, Maddie och Jake vart på stranden nära deras mormor medans Sam var på basket, var riktigt mysigt, behövde ju inte göra mycket alls när dom plaskar runt i vattnet. Tittade in hos mormorn också och de fick kolla i hennes trädgård där hon planterar allt från gurkor till pumpor. Det tyckte de var roligt och vi fick med oss rabarber hem, gott! Kom hem efter det och lekte med barnen, målade och gjorde varm choklad (fråga mig inte varför de vill ha det när det är så varmt ute, haha). Nu är dagen över och min värdpappa grillar kyckling, värt! Efter middagen åker jag nog hem till CC och chillar bara för att komma ut ur huset lite. Hoppas ni alla har det bra, det har jag det iaf. Så mycket som är igång nu, längtar tills jag kan ge er mer information, men för just nu får ni bara veta att det är asroliga saker i elden! 








Cheers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0