Sommarlov, inte som jag minns de.

Snap back to reality, oh there goes gravity... yup, nu är de måndag igen och jobb som gäller, extra mkt eftersom barnen har sommarlov! Sam var iväg på fotbollscamp på morgonen och Maddie var hos Debs så det var bara jag och Jake, vi låg och kollade på tv, mysigt var det. Sen spelade vi kort. Sen var det dags att fixa lunch och vips så var Sam hemma igen. Efter lunch hängde vi alla lite granna och nu är dom iväg på Park Program i kvareterts park. Så ganska chill har det vart idag. Snart kommer dom hem men innan de njuter jag av tystnaden och tvättar för fullt, kör diskmaskin och bloggar. Han även skypa med Carl, känns så extremt weird att han är hemma när han nyss var här, haha.  

Nu pumpas Country i högtalarna och ska iväg och vika tvätt nu tror jag, woop woop.





Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0