Man kan ju bara le

God morgon, god eftermiddag eller nått. Imorse var det en ovanligt bra morgon här hemma, vi alla var klara 20 minuter tidigare än vad vi behövde åka... vilket är väldigt ovanligt... samt glada barn. Fin fint! Efter att ha skjussat Maddie till skolan åkte jag och mötte upp CC på vårt favorit frukost ställe där man äter en riktigt amerikansk frukost, Perkins i våra hjärtan. Efter en fin frulle och efter att beställt frisörstid tills på fredag var de dags att hämta upp Maddie igen och de var en trött tjej från skolan man hämtade upp. Direkt när vi kom hem börja hon gråta och ville gå och sova... och ja varför inte? Nu tror jag hon somnat och då chillar vi väl framför datorn då när de endå är för dåligt väder för att sitta ute på altanen, suck. Ikväll blire promenad med the blondes, ingen mer speciellt än så.. vi alla måste spara pengar nu, hihi. Hoppas ni har det bra!

CC hade lite fler LA bilder som kan få läggas upp här, roligt ju:







Cheers

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Ida,

jag vill bara säga att jag har läst din blogg ända sedan strax innan du åkte iväg. Tack för en superbra blogg! Gillar att du uppdaterar den så ofta och verkligen kul med foton! Jag vill också åka som au pair till USA. Men först blir det au pair i Tyskland över sommaren för min del.

Fortsätt lev livet och drömmen i USA!

2012-03-28 @ 20:20:53
Postat av: Ida

Tack Martina, så roligt att höra! Hoppas du får de super i Tyskland! Lycka till!!

2012-03-28 @ 21:22:25
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0