San Francisco

Hej allesammans, nu är jag tillbaka!!!! Efter några awesome dagar i San Francisco! Vi gjorde alla turistsaker, cykla över golden gate bridge, muir woods, alcatraz, lombard streets etc etc. Och ja, jag sprang upp och ner för alla kullar! San francisco var en cool stad, men jag föredrar nog faktiskt Chicago nu när jag kan jämnföra dem dag för dag. De är väldigt speciellt att åka på semester med sin värdfamilj, för man vet aldrig när man ska förväntas jobba eller ej! Men det gick bra, hade bara hoppats att det kanske vart lite tydligare när de ville att jag skulle ta ett steg fram och ta på mig Au pair rollen. Under denna semester har jag dock mest kännt mig som deras storasyster, vilket är väldigt fint det också.









Cheers

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha åååååh, så underbart söt hon är lilla maddie!!! :) är det hon som vill ha den där tofsen jämt eller har hennes föräldrar typ sagt till dig att alltid sätta upp hennes hår så? haha kom o tänka på att hon har samma frisyr på alla bilder ^^ sötis!

2012-03-24 @ 23:53:06
Postat av: Ida

2012-03-25 @ 23:31:33
URL: http://wh
Postat av: Ida

Åh jag vet hon är en sweetheart. Haha, ja de är väl hennes standard frilla. Hon har så mycket hår så de är lättast och bäst för henne att få håret ur ögonen :)

2012-03-25 @ 23:32:24
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0