The arena is ours

Idag har vi haft ännu en rolig dag i landet långt borta. Med Musikkollektivets nya skiva högt i hörlurarna har denna dag varit en av de bästa på länge! Började dagen med att jobba, sen kolla på säsongsfinalen av The walking dead (omg ni fattar ju om ni ser den serien). Efter det skulle jag gått på promenad med CC, men det spöregna så vi rymde till köpcentrumet istället, hihi. Blev med tshirt och finkjol, hihi, vad ska man annars göra med pengarna menar jag? Blev lunch på panera bread (gå dit om ni är i USA) och sen kaffe hos mig med fint sällskap av CC såklart. Detta följdes av en lång skypedate med fina Mamma och Pappa (mest mamma), var ett riktigt energisamtal! Följdes av skypedate med Carl. Och de roliga är inte slut där, mina fina blondes kom hit och vi körde och till vårt favoritställe på måndagar, PINZ för lasertag. Vill inte skryta *host* men jag vann ju hela spelet 2 gånger i rad. haha.  

En rolig bild som någon av Jennicas kompisar gjorde, haha.


Imorn är det nått nytt på schemat, Maddies simning ska börja, så de bär av till poolen med lilltjejen! Hon älskar ju verkligen att bada och plaska! 


Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0