Tillbaka för en kväll

Ikväll kom jag hem efter en UNDERBAR helg i Chicago, kunde inte haft en bättre St patricks day! Just nu är jag helt otroligt trött efter en 8 timmars bussresa hem till kära Minnesota igen. Nyss tagit en dusch och ska nu packa om väskorna, för imorn åker jag och min värdfamilj till SANFRANSICO! Jag klagar inte ett dugg på mitt liv nu ska ni veta, hihi. Mer om helgen kommer när jag kommer tillbaka från nästa semester, tyvärr får bloggen lida när man åker på sånna här äventyr. Men väntan kommer vara värd den när ni får se alla coola bilder och höra historierna.

Ha de så bra alla så länge!


Smakprov från bilderna, St patricks day!



Cheers

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fin du är idis! Saknar dig massor!

2012-03-19 @ 12:54:57
Postat av: Mami

Wow vilket grönt vatten.......ser jätteläckert ut :)

2012-03-19 @ 17:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0