Excitment!

Mycket nytt i mitt liv här hänt, och de hände snabbt! Jag har nu imorgon jobbat klart min första vecka på HSB där jag jobbar på boservice. Jag trivs hittills jättebra med mitt jobb och det är ju alltid kul att ha min syster att fika med! (Ja vi jobbar faktiskt på samma jobb nu, hihi) Vad mer kan jag säga? Jag älskar att kunna ringa mina tjejer och vi kan ses på fika inom en timma, jag älskar mina vänner och glada miner. Jag älskar att de snöar, jag älskar att det snart är jul, jag älskar svensk mat och jag älskar min familj. Saker och ting går sjukt bra och jag längtar efter julen som attans! Har ett nytt roligt projekt med Cultural Care som snart kommer igång förhoppningsvis. Berättar mer när de sätts igång... men allt jag kan säga är att jag kommer bli en sjukt busy woman... and I like it! :D 

För några dagar sedan så åkte jag hem med Syrran efter jobbet och julbaka, urmys!

Imorgon efter jobbet så åker jag upp till Norberg för att hälsa på Carl och se hur han bor, hur sjukt är inte det att jag aldrig varit hemma hos honom, haha. Ska bli urmys.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0