Hawaii del 3

Efter Kauai flög vi till ön Maui. Där bodde vi på ett asballt hostel.. lite av ett hippie/party hostel som tryckte in oss i bilar första dagen vi kom dit och tog med oss till stranden. (så vi slapp betala buss, haha) På detta hostel hade de också fria turer!! Så vi åkte på 2 och spenderade dagen på stranden de 2 andra dagarna vi var där. Våra turer var road to hana som var en kringelikrok väg runt hela ön där vi stannade på olika ställen; coolt surfställe, kännt banana bread ställe, svart sandstrand, grotta (där vissa simma igenom, inte jag... klarar inte av trångt och mörkt, haha) venus poolerna där jag hoppade från en 15 meters klippa, simmade i vattenfall för att sedan se solnedgången. Andra turen var en snorklingstur där jag simmade så nära sea turtles att om de var tilllåtet så hade jag kunnat röra dem. De är SÅ stora! Hostelet hade även ordnat en bonfire kväll på stranden, coolt! Vi firade även Halloween här och var i en stad som hade en stor gatufest där även Mick Fleetwood hade öppnat en resturang, ball!  Maui var definitivt troligtvis kanske min favorit ö. ;)




This pic is just so much LOL!


Red solo cup!


The baby that stole my heart..


Somnade lite.....


Cheers

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅH fina bilder!!! Saknar dig och anna!!

Svar: saknar dig!!!
Ida Ahlbom

2012-11-12 @ 12:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0