Hejdå tillställningar

Så igår och idag hade vi lite hejdå grejer going on. I måndags var vi både min och CC värdfamilj och spelade laser tag! De var jag och CC mot ungarna, haha. Så kul! Vi träffade även några killar vi spelade laser tag med hela förra vintern. Helt plötsligt hörde jag någon som sa: So, where's the finish girl? Och där stod dom! Världen är liten!



Idag så åkte vi till Bierstube för en sista kväll där. Jag, Lindsay och Lance sjöng. Jag sa hejdå till mina värdmorföräldrar, min värdmoster och hennes familj, Laura och Lindsay & Lance. Ojoj vad jag grät och Maddie blev riktigt orolig. Hon kollade på mig och sa: Don't cry Ida, are you going back to Sweden tonight? Värsta seriösa minen hade hon! Sen sa hon: I wanna go home with you! Sen när jag berättat att jag inte åker till Sverige förens på torsdag så bekräftade hon med min värdmamma: But Ida is going home with us now?! Herregud, tårarna bara rann rann rann! Vattenverket sattes igång dock när Lance skulle sjunga och sjöng Home - Phillip Phillips och sa: This song is for Ida and CC who leaves for Sweden on thursday. This is for you because that even though we're far a part you can always come back and call Minnesota your home. Och DÄR brast det. Usch vad jag kommer sakna dem. Men, Lance friade åt mig och jag sa Ja.. så som ni förstår nu stannar jag i USA.  Haha, jk.



Låten han sjöng:


Cheers

Kommentarer
Postat av: Jennica

Ååh älskar bilden på er på laser tag! Haha awesome! Och Lindsey och Lance, vad härligt att ni fick säga hejdå :) Saknar Bierstube!

2012-11-14 @ 14:49:27
URL: http://jennicainusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0