Min sista lördag

Godmorgon och hoppas ni alla har en awesome lördag!!  Själv vaknade man efter en orolig natt där man inte kunde somna på väldigt länge eftersom ens huvud inte kunde vara tyst.. suck. De är så mycket som kommer förändras snart och det är så läskigt, De är så många hej dån som väntar som jag inte vet om jag är redo för. Efter min semester till Hawaii så verkligen LÄNGTADE jag tillbaka till Minnesota och nu när jag är här så känns det verkligen inte som att jag ska åka igen. Det känns som de är långt kvar... men det är på torsdag. (och jag har btw inte börjat packa ännu, haha.) Jag har börjat åka ni vet på alla de där "sista" ärenda.. Target, Maplewood mall.... planerat helgen med Mall of America på söndag etc... sjukt är det. (Inte så glad att Zac brown band konserten ikväll var slutsåld, grr.) 

Idag nu på morgonen är jag lite barnvakt, hihi. Trodde jag var klar som Au pair men när man endå bor hos familjen så får man ju helt enkelt ställa upp! Dom sover alla just nu vilket är skönt och jag ska dricka kaffe. Känns som vilken annan lördag om helst.. men detta är min sista lördag som jag bor i USA. Vet inte när nästa gång blir, om någonsin, som jag bor i USA igen och dricker kaffe en lördag morgon.

Random webcamera bilder, synd att inte mitt äldsta värdbarn gillar att ta sånna bilder med mig;)



Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0