Sweet home Minnesota!

Vilken resa gott folk, ska börja med ett inlägg dirr efter detta! Men ville bara berätta hur sjukt de är hur mycket jag längtat efter Minnesota under dessa veckor jag varit borta, det är verkligen mitt HEM! Hur ska de gå när jag åker iväg för en ännu längre tid? Kom hem till en glad trollunge som blev helt tagen och bara log, skratta och kramades. Hon kunde inte prata! Pillade på mitt lockiga hår, gjorde eskimopussar och lekte med min sjal. Fick till och med 2 fina teckningar i present efter hon hade fått mina Hawaii presenter. Underbart helt enkelt! Ska bli så kul att träffa alla när de kommer hem från skola/jobb sen också!

Såhär kul hade jag och Maddie när vi sågs iaf!


Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0