Välkommen hem fest

Igår så hade jag min välkommen hem fest... men innan festen så blev jag otroligt överaskad! Tidigt på morgonen när jag sitter och äter frukost med mamma så kommer Lovisorna instamplande och ropar HEJ IDA, nu kidnappar vi dig! Helt tagen så slänger jag på mig kläder och följer snällt med mina vänner! :) Vi åkte till ett jättemysigt espresso house och satt och hade en riktigt mysig morgon. Efter dette skulle vi gå på stan lite sa dem.. så vi går och helt plötsligt svänger de in på cybertown!! Helt sjukt glad eftersom jag ÄLSKAR att spela laser tag så tyckte dom att jag skulle gå fram till kassan först. Där går jag fram och säger hej, men Lovisa svänger tag i mig så att jag ser att MASSOR av mina vänner står där! Helt galet överaskad och lycklig kramar jag om alla. Sen spelar vi ett game och har sjukt kul för att sedan gå på Jensens och äta lunch allihopa tillsammans. Världens finaste vänner!


Efter detta så åkte jag och CC hem till mig (ja, även fast CC bor i Linköping så tog de inte lång stund innan vi sågsigen, hihi <3) Där fixade vi oss för festen och åkte sedan vidare till Lovisa H där vi skulle förfesta. Helt plötsligt försvinner Lovisorna och de känns som något är i görningen igen. Lukas (Lovisa Bs kille) säger åt oss alla helt plötsligt att de är dags att gå. Jaha säger jag... vart är Lovisorna? De fick jag aldrig veta förens vi kommer till lokalen och där står de med massa lysen och Paramore hörs från högtalarna! Då har de dekorerat lokalen asfint och gjort allt asbra! ÅÅH så glad jag var! Sen hade vi bara askul hela kvällen på festen med temat som var Black and white. Bilder kommer så fort jag fått dem!

Nytt jobb startar imorn, herrejösses! 
Cheers!

Kommentarer
Postat av: bao cao su ngón tay

Sau khi cuộc “yêu” kết thúc, dỡ bao ra và
mang đến vào thùng rác rến.

Postat av: Arab تجارة الفوركس ، تجارة الخيارات الثنائية

Guess the exchange rate, bitcoin and get money.

Start with $10 and you can earn up to $1000 in a day,
see how Here

2022-11-29 @ 13:57:43
URL: http://forex.pm/index.php?board=5.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0