Caribou

Idag efter jobbet åkte jag till Caribou för att möta upp CC, och ja vi tog med oss våra datorer så nu bloggar jag från ett café.. känns som allt som fattas nu är att jag ska få en briljant ideé och börja skriva på en awesome novell.  Behövde en break från huset, de blir så ibland, speciellt nu när så mycket är slitigt och man orkar inte kolla på sin tomma resväska i rummet som man vet att man måste fylla.. suck. Tog ner 1 av mina 2 paramore posters idag, den sved ska ni veta!!!! Allt är bara så bittersweet you know? Men aja, denna rutin med datorerna och dricka kaffe och bubbla är en ny grej jag och CC gör nu för att spara pengar, haha. Hawaii närmar sig med stormsteg! 




Cheers
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Gud va mysigt :)

2012-09-28 @ 08:07:19
Postat av: Jennica

Ååh, ena med Hollister och andra med glitter-sjalen, precis som det ska va! Och sista bilden var ju asbra, försök verkligen tänka så, det ända som hjälper i det här skedet :) Kraam!

Svar: allt som fattas är DU! <3
Ida Ahlbom

2012-09-28 @ 12:30:25
URL: http://jennicainusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0