Fall

Idag har det vart en helt underbar höstdag i Minnesota, nästan 90 farenheights!!! Alla träd är i underbara färger och jag trivs som in i norden, finns ingen plats i världen som är lika vacker på hösten som Minnesota. Dagen började med att vi hade garagesale och det var en trevlig dam som ville prata med mig om hur de var att vara Au pair och hon funderade själv på att skaffa en, roligt! Och hon älskade stockholm, så det var extra roligt. Sen åkte jag till CC för att ta fina höstbilder utanför hennes hus, mys (höst är min absoluta favorit årstid!!!), för att sedan åka till en festivalgrej. Men trafiken var GALEN så vi tröttnade, tog en U-turn och åkte till Mall of America istället där vi åt vår goda yogurtglass i ACn istället, haha. Sen köpte vi I<3MN tröjor och jag ett par nya vita converse + en gratis trosa på Victoria Secret. WINNING! Dagen avslutades med en kaffe på vårt nya favvo caribou, mys!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0