Family event

Idag så har jag, familjen och CC vart på min värdmormors inflyttningsfest! Massa mat och massa trevliga människor som tycker det är tråkigt att man ska åka. Tycker verkligen om alla släktingar och familjens traditioner, kommer ihåg thanksgiving där jag satt uppe till 4 am och spelade kort med dem, askul! Synd att min värdmammas bror som är min favvo ska flytta till oklahoma nu sista tiden jag är här, han och jag kommer bra överens verkligen.. men han måste göra de eftersom han jobbar för armén.. det var han och jag som blev ganska tävlingsinriktade på kortspelet, haha. Han sa dock att han skulle para ihop mig och CC med några rika armékillar så vi kan stanna i USA föralltid, haha. 

Halloween är påväg och de finns massa roliga saker man kan köpa på Target nu. 


Fina brudar.



Cheers


Kommentarer
Postat av: Jennica

Jaaag vill också bli parad ihop ;)

Svar: Haha Jimbo kanske kan fixa nått ;) men jag tror du redan har din amerikan fixad finaste Jennan ;)
Ida Ahlbom

2012-09-16 @ 15:03:27
URL: http://jennicainusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0