Florida

Så denna vecka var jag, min värdsyster, min värdmamma och Maddie i Florida. Vi var och besökte Disney World och Universal Studios Island of Adventures. Det var så ballt. Disney är ju varje människas barndomsdröm och kom av min bucketlist nu. Var lika excited som Maddie för att träffa alla prinsessor etc, det var dock min första gång och hennes tredje gång. (och hon är 3år) Amerikanare är bra lucky.


 
Sen så var vi då på en annan av mina drömmar, Harry Potter-land. Det var fantastiskt! Man fick gå igenom slottet, gå runt i hogsmead, se hagrids stuga, gå in i affärer, äta lunch på the three bromsticks, se hogwarts expressen och massor med! Dom har gjort de så bra, ett tex är på att tjejernas toa så hade de rösten av Mourning Myrtle i bakgrunden, så roligt!



Sen var vi också där alla Superhjältar var på Marvel Island, hihi vilket långt inlägg detta blev!



Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0