buzy woman

Hallåj allesammans, ska försöka slänga in en snabb uppdatering!

Denna vecka har vart ganska stressig med nytt jobb, gammalt jobb och träning. Alltså någonting planerat varje dag efter jobbet.. ibland inte bara en sak planerad utan oftast två. Men så är det nog alltid i början av något nytt och just nu, även fast de är mkt att ta in, så mår jag bra av att ha många bollar i luften. Får mig att känna mig extra amerikansk/svensk, håller tankar upptagna och påminner mig om min värdmamma som klarar av två jobb, barn och aktiviter..  kan fan jag också! :D

Helgen känns sjukt välkommen även fast det fortfarande kommer bli busy. Kommer få fixa naglarna, umgås med familj och ha myskväll med bästa frugan. Sen då också jobba och träna också, man kan ju inte bara slappa, hehe. 

Hunnit börja läsa en ny bok. Måste ju se vad allt snack är om. #bokmal

Har försovit mig nästan till jobbet varje morgon denna veckan, så detta har vart mig när jag plöjer mig genom alla människor på tunnelbanorna. ;)


Och vad är vi utan härliga visdomsord?  Power up!


Hoppas ni alla har de bra och att någon kanske känner sig extra taggad på att åka som Au pair efter att ha läst min blogg.


Cheers

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner mig verkligen taggad att åka som au pair. Jag har följt din blogg sen innan du åkte till USA!

Är i matchningsprocessen just nu. Hoppas jag kommer i väg mars/april.

Svar: blir så himla glad av att höra detta, tack! :)
Ida Ahlbom

2013-01-11 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0