Hard work takes you places.

VIlken helg gott folk, haft mina två första möten som rekryteringsledare hos Cultural Care Au pair!  Både i Uppsala och Västerås! Så roligt att träffa så många nya blivande Au pairer och även ex Au pairer som hjälpte mig massor! Kan se framför mig att dessa människor kommer att bli bra vänner också. Älskar allt som Au pair livet gett mig, alla möjligheter och vänner! 



Men på senate tiden då.. jag har varit sjuk och det har vart kallt ute. Så läst ut min bok och glott på en massor av Supernatural, helt fast. Min baby Dean. <3 Blir så irriterad på hans brosa Sam, kan han någonsin bara vara OK? Alltid trubbel, get a grip Sammy. (tur att du är snygg).  Haha, nog om det. Har även fått mitt referensbrev från min värdmamma eftersom jag ska söka skolor till Hösten. Det värmde mitt hjärta så. Nu efter att jobbat hela helgen så blir de jobb imorn! Hard work, work!! Imorn blir det första PT-passet också. Hade tagit fel på tiden förr, så nu kör vi! 



Cheers








Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH! vad ska du söka för skolor? var? Kram!

Svar: Jag ska söka en linje som heter musik och eventarrangör! Håll tummarna att jag kommer in! :)
Ida Ahlbom

2013-01-20 @ 22:40:20
Postat av: Louise Johansson

Hej :)
Jag har matchat med en familj, men kollade i min mail och blev nyfiken; du vet när man får ny matchning? Ibland står det "You have a match" och ibland "Cultural Care Host Family Match"

Vet du varför det är skillnad på dom? Eller om det ens är det? haha :)

Svar: Jag är inte säker, men jag tror skillnaden kan ligga i hur du blev matchad med familjen. Tex ifall matchningsteamet hittade familjen åt dig tror jag de står cultural care host family match. Men om familjen har hittat dig själv i den stora poolen av Au pairer tror jag att de står You have a match..
Men som sagt, jag är inte säker. :)
Ida Ahlbom

2013-01-23 @ 14:48:49
URL: http://louiseaupair.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0