I live for the weekend

Denna helg var sjukt välbehövd, skön skön skön! Testade fondue första gången, gött gött! Umgåtts med familjen, umgåtts med vänner, shoppat och fått fina ord från familj från Minnesota. 

Idag sov jag ut, läste, kollade på film och nu jobbat hela eftermiddagen. Taggar inför mina första möten jag ska hålla i helgen! :)  Känner mig lite halvförkyld, så gått runt i min Victoria Secret outfit hela dagen och bara myst. Mamma lagar supergod mat och livet är fint. :) 


Ska skypa med min värdfamilj snart också, ska bli toppen. Speciellt då när man hört ord som: Maddie misses you a lot, She's always talking about you. Eller: Missing you, sometimes I just wish I could stop over and have a cup of coffe with you. Special times. Åh saknar dem massor, tonvis! 



Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0