Live the life you love

Känner mig så vågad att jag byter kategori till enbart: VARDAG nu.  Känns som jag kommer behöva rensa inom inom mina kategorier snart. Hade vart toppen om jag kunde göra en STOR au pair mapp men massa små kategorier i den.. men vet inte hur man gör de.. men får se om de går. Vill detta eftersom livet i Sverige är ju faktiskt inte BARA en vardag.. finns ju mkt annat skojj här med! Så vill göra nta kategorier här med men blir så FULLT om jag gör de.. så får se. Men nog om de.

Idag har jag vart heldag på Cultural Care kontoret för utbildning. Supertrevligt folk och allt kändes jättebra. Massor att ta in dock och jag längtar tills nybörjarstressen lägger sig så jag enbart kan fokusera på att ge de blivande Au pairerna de bästa möjliga av min tid. Mycket tekniskt som ska komma överens nu i början så får hoppas att alla små buggar löser sig tills imorn.

Efter utbildningen åkte jag och fixade SATSKORT! mhhhmm... så med 2 jobb och massor att göra inför sökning av skolor ska jag även träna hade jag tänkt. Bra va? Men mitt nyårslöfte är att jobba hårt på alla möjliga sett.. så nu kör vi. Jag är ju ung och energin ska ju räcka och bli över? 


Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0