Saved By The '90s

Hejsan gott folk och förlåt för dålig aktivitet här på senaste men har faktiskt inte riktigt haft tid tyvärr. 
Saken är ju den att jag är mitt uppe i mina finals och de är mycket att fixa och dona med. 
Annordnar till exempel ett event för min event management kurs, blev ett 90tals gig! Kolla in vår flyer:

 
Annars är de 2 presentationer på 30 minuter vardera + 3 essays som måste bli gjorda! 
Så ja med allt annat också, då alltså flytten från mitt rum och allt som kommer med de och planering för sommaren är de lite mycket för lilla mig. + att man lyckades bli sjuk igen.  Men de gör inte så mycket för ikväll är jag en väldigt glad tjej! Allt verkar ordna sig med tjejen som ska ta över mitt rum och på lördag får jag veta helt säkert så håll tummarna! Sen så sitter jag och min amerikanska kompis Liz och planerat en bucket list för sommaren och OJ vad roligt vi ska ha de. Man startar ju sommaren lagom till 4th of July så de är en BRA start på den Minnesotiska sommaren! 

De senaste dagarna har jag dock haft lite hemlängtan, saknat min familj och vill bara gosa med min systerdotter! Helt rätt beslut av mig att komma hem en vecka innan äventyret i USA. Kommer behöva få massa energi av dem! 

Här kommer lite bilder på vad som hänt den senatse veckan:
 
JA, jag har blivit ganska så blond nu också #selfie: 
 
Cheers!!!
 
 



Snabbt inlägg

Känns som man precis börjat sin sista termin och BAM så är stressen tillbaka. MASSA finals + stressen över att hitta någon som kan ta över mitt rum. Ska ju vara borta hela sommaren så om ni vet någon som ska börja plugga i London som behöver ett rum, let me know. Gör verkligen allt jag kan för att hitta någon så hoppas de löser sig, blir INTE kul att behöva betala hyra för ett rum du inte använder. suck. Sitter idag och svarar på annonser och försöker plugga, men känns inte som jag kan koncentrera mig, vill bara få rummet löst. Hjälp? 
 
Började dagen rätt dock med en morgon PW och stadig frukost... men är redan stressad OCH uttråkad. Denna termin har jag haft väldigt lite att göra pga ingen praktik eller jobb... men snart börjar nya roligheter! 

Lite instagram bilder! 1. försöker bli blond, 2. Bästa köpet, 3.Skype med Inez. <3


Hoppas ni alla har de bra, här kom ett snabbt litet ordbajs inlägg!

Cheers

Update

Helt sjukt hur snabbt tiden går, nu är jag snart klar med mitt första år på Tech Music School här i London. 
Så mycket har hänt och redan nu känns de som att så många dörrar öppnats. Så glad att jag tog denna chans, har verkligen ännu en lång tvingast växa som människa under min tid utomlands och ställts inför nya utmaningar. 
 
Bara nu de senaste veckorna har de hänt så mycket roligt. Liz var här, mamma har vart här, Niklas och Louise ska spela på vårt 90 tals event, Niklas spelade 7 sessions och massa roliga masterclasses denna vecka. Jag, Niklas och Louise ska börja jobba lite tillsammans, ska bli roligt så vi får se vart de leder. Dom är i alla fall verkligen jätteduktiga och tro mig, jag ska hålla er uppdaterade till vad dom har för sig, hihi. 

Men nu är de bara 44 dagar tills jag åker hem till Sverige igen, den 14 Juni flyger jag för en veckas jobb och mys hemma. Sen, om då 52 dagar åker jag iväg till Minnesota för att spenadera sommaren, anländer lagom för 4th of July, så excited!  Sommarn kommer bli helt fantastisk, speciellt eftersom jag kommer hem igen till Sverige i September och kan spendera hela månaden med fina familjen.

Här kommer en liten bildbomb från mina Instagram bilder om vad man gjort den senaste tiden:



 
Cheers

RSS 2.0