MOA

Igår var vi ett gäng hemma hos Jennica som bor i närheten och kollade på deras gigantiska "bio"tv i källaren! Vi såg bridesmaids och skrattade gott på båda svenska och tyska, haha!

Idag har jag vart i MOA och ätit födelsedagslunch för Oscar och Lue på BubbaGump! Det är ett ställe som är helt tillägnat till Forest Gump, tror de vart nått som var inspelat där, men de var asmysigt. Jag och Cissi tog en sväng o hitta lite godsaker i mallet och sen åkte vi hem. 

Här är en bild på hur min utsikt är från mitt hus;



Ikväll ska vi på collagefest i Dinkytown och våra fula jultröjor ska på, haha herregud ska bli kul!  Ni får se bilderna på oss fina tjejer sen!

Cheers

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman! Allt verkar bara bra med dig. Själv Är jag i Sandhamn och skall äta lunch. Regnväder för hela slanten. Julstämningen har inte infunnit sig kan man säga. Vi hörs på onsdag. Tror att det är någon som fyller år då. Kram

2011-12-18 @ 11:47:56
URL: http://b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0