Open mic night

Igår kväll var jag, Cissi, Bigi och Jennica på open mic night och kollad på braiga människor som spelade. Vi hade trevligt och klappade och sjöng med och helt plötsligt var de en mick framför mig och han som höll i allt ville att jag skulle gå upp och sjunga, haha! Så nästa vecka på tisdag ska jag sjunga på open mic night med honom, värsta värsta! Ska bli jättekul! Få sjunga igen liksom!




Ikväll ska jag och min värdfamilj gå på Cinderella, en musikal som går här, så excited! WIE!

Kommentarer
Postat av: Mami

Åh va mkt kul du gör 😊

2011-12-14 @ 16:22:56
Postat av: Lina

Ååh kan ingen filma då så du kan lägga upp? :D Vill se!! Saknar dig mushii!



Och vad var det jag såg om L.A??? :D

2011-12-15 @ 08:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0