Sky Zone

Igår var jag med de 2 äldsta till Sky zone, ett trampolin ställe. De är etts ställe där hela marken är täckt av trampoliner, och gud va kul de hade. Dom hoppade runt i 2 timmar! Medans barnen hoppade läste jag en ny bok jag köpt, den andra i serien av the mortal instruments, nomnomnom. 2 timmar kanske var lite länge men vi behövde få tiden att gå eftersom dom skulle vidare till ett kalas direkt efter... då de hade lasertag! Vilken helt otrolig dag de hade, de fick ju till och med paj och pizza på kalaset också! 







Jag fick mitt paket från hemma igår också med mina födelsedags presenter och julklappar, helt okej dag allstå. TACK för de fina presenterna från hemma. Efter jag hade släppt av ungarna på lasertag så hämta jag upp Cissi och vi åkte till Bierstube (stället med open mic). Vi hann bara äta lite tills vi behövde åka och hämta upp ungarna igen men de är så härligt att vara där, bästa stället! Haha. 

Idag har jag ungarna hela dagen igen, men nu är Miss Maddie med också. Får se hur det går, de har ju jullov!

Cheers

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Ida.

Vi tackar för julklapparna och det var roligt att få det vackra fotot av dig och Emelie. Nu kan vi se på dig varje dag. Hoppas att du hade en bra julafton

och vi vill önska diett gott nytt år önskar vi dig.

Vi tänker på dig varje dag och är stolta över dig.

Kramar från Farmor och Farfar.



2011-12-30 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0