Att vara, eller att inte vara _ _ _ _ _, ja vad?!

Idag har Cissi vart med mig och Maddie och haft de mys på biblioteket. Där kan Maddie lyssna på sagor och sjunga med i sångerna, vi var dock 10 minuter sena... Men de skyller vi på GPS-en. Maddie slänger ut sig den här efter att Cissi säger att hon är söt; I know! Väl hemma åt vi en lunch och Maddie tog sin lilla tupplur och jag o Cissi dricker kaffe och diskuterar vad vi vill göra med våra liv. Och eftersom Cissi bor i Linköping har hon fått in mig på spåret att plugga i där, men vad vet jag inte ännu, men de skulle vara kul att plugga där när jag kommer tillbaka. Känner ju trots allt lite människor där från Sports camp och det är en rolig stad. Men som sagt, vad ska man bli då? Tur att jag har ett år att tänkte ut det på!! puwhh.

Lärare? Socionom? Proffsboxare? Polis? Några tips från folket där hemma? Vad skulle vara ett bra yrke för mig?? Jag vill så gärna börja plugga när jag kommer hem liksom! Om ni har en idé, släng in en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Funderade på det i bilen hem, tror Clown skulle passa dig! ingen dag är som den andra, du kan vara dig själv, och samtidigt göra andra glada! Lönen kan vi kanske diskutera men du kommer nog jobba upp dig! =D

2011-11-22 @ 21:17:26
Postat av: Mami

Men hallå, lev i nuet, njut av ditt år i Usa, lägg ner så länge 😉

2011-11-22 @ 22:19:32
Postat av: Sis

Lätt proffsboxare!

2011-11-22 @ 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0